poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Witam!

Chciałabym Was bardzo serdecznie powitać na blogu House Bazaar. Znajdziecie tu mnóstwo informacji i porad jak urządzić w niedrogi sposób mieszkanie. Oczywiście nie tracąc na jakości i wyglądzie kupowanych przedmiotów:).

Od niedawna urządzam swoje własne mieszkanie. Zajmuje mi to sporo czasu, ponieważ mam ograniczone fundusze, a bardzo zależy mi na wyglądzie i jakości kupowanych mebli. Wyszukuje je m.in. w internecie, sklepach i bazarkach ze starociami.

Wiem, że niektórzy z Was nie maja cierpliwości i pomysłu na urządzanie lub przerobienie mieszkania. Jeżeli będziecie chcieli, żebym Wam doradziła lub znalazła tańsze odpowiedniki produktów, które się Wam podobają, to piszcie do mnie, a na pewno postaram się pomóc. Mam już w tym całkiem spore doświadczenie:).

Zapraszam serdecznie do komentowania i czytania!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz